Otázky a odpovede


Platba a dodanie


Aké spôsoby platby sú v tehotenskeleginy.sk k dispozícii?
V eshope tehotenskeleginy.sk sú k dispozícii dva spôsoby platby: platobnou kartou a platba na dobierku. Akceptujeme karty MasterCard a Visa. Platba na dobierku je možná pri doručení domov ako aj pri osobnom prevzatí na pošte. 

Kedy dostanem potvrdenie objednávky? 
Po zadaní online objednávky dostanete jej potvrdenie e-mailom.

Kedy dostanem potvrdenie objednávky?
Po zadaní online objednávky dostanete jej potvrdenie e-mailom.

Aký spôsobom dostanem doklad o kúpe? 
Doklad o kúpe je súčasťou každej zásielky. Ak bola vaša objednávka rozdelená do niekoľkých zásielok, v každej z nich nájdete doklad o kúpe, zodpovedajúci produktom, ktoré obsahuje.

Môžem zaplatiť na splátky? 
Platba na splátky nie je možná. 

Môžem pri každom spôsobe doručenia platiť na dobierku? 

Platba na dobierku je možná pri všetkých spôsoboch doručenia, ktoré eshop tehotenskeleginy.sk ponúka, teda pri doručení domov, alebo na poštu. 

Aké sú spôsoby doručenia? 
Môžete si vybrať jeden z nasledujúcich spôsobov doručenia: doručenie domov kuriérom Slovenskej pošty, doručenie na poštu, doručenie domov kuriérom DPD.

Aká je dodacia lehota?
Štandardné doručenie objednávky, ak je k dispozícii, trvá 4 - 5 pracovné dni. K tomu treba pripočítať čas doručenia (môže sa líšiť v závislosti od zvoleného spôsobu doručenia).
Vzhľadom na zvýšený počet objednávok môže dôjsť k miernemu oneskoreniu doručenia zásielky. 

Ponúka eshop tehotenskeleginy.sk poštovné zadarmo? 
Áno, pri nákupe v hodnote nad 50€

Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná?
O odoslaní objednávky e-mailom informujeme všetkých zákazníkov.

Čo mám urobiť, ak dostanem poškodený alebo nesprávny tovar?
Ak dostanete poškodenú zásielku alebo došlo k chybe pri realizácii objednávky, pošlite reklamáciu a kontaktujte zákaznícke centrum. Informácie o podmienkach podania reklamácie nájdete tu: 

Moja objednávka nedorazila. Čo mám robiť? 
Kontaktujte zákaznícke centrum. Pripravte si číslo objednávky a kontaktujte sa s nami e-mailom info@tehotenskeleginy.sk

Je možné doručiť tovar do zahraničia?
Do zahraničia zásielky neposielame. 


Vrátenie a reklamácia


Ako môžem produkt vrátiť?
Stačí, ak nám pošlete produkt a lístok na vrátenie tovaru na adresu: tehotenskeleginy.sk, Mládeže 283/13, 059 34 Spišská Teplica. Doklad o vrátení môžete priložiť do zásielky, čím urýchlite jeho spracovanie alebo ho pošlite e-mailom na adresu: info@tehotenskeleginy.sk

Ako mám pripraviť zásielku s tovarom, ktorý vraciam?
Zabalenie vráteného produktu v originálnom balení nám zjednoduší identifikáciu produktu. Informácie o vrátení nám môžete poskytnúť akýmkoľvek spôsobom, ak ich vložíte do balíka (s číslom objednávky, z ktorej vrátený produkt pochádza), urýchli to spracovanie vrátenia. Starostlivo zabalenú spiatočnú zásielku odošlite na adresu: tehotenskeleginy.sk, Mládeže 283/13, 059 34 Spišská Teplica .

Koľko času mám na vrátenie? 
Tovar môžete vrátiť do 14 dní od dátumu doručenia zásielky.   

Je vrátenie tovaru spoplatnené?
Tovar vraciate na vlastné náklady. Náklady na dopravu vraciame len v prípade uznanej reklamácie. 

Ako zistím, že ste vrátený tovar prijali?
E-mailové potvrdenie od nás dostanete vtedy, keď dáme príkaz na poukázanie finančnej čiastky za vrátený tovar. Stane sa tak do 14 dní od doby, kedy tehotenskeleginy.sk prevezme vrátený tovar a vyhlásenie o odstúpení od zmluvy. 

Za akú dobu dostanem naspäť peniaze? 
Vrátenie obnosu sa uskutoční do 14 dní od doby, kedy dostaneme vyhlásenie o odstúpení od zmluvy. Obnos môže byť zadržaný dovtedy, kým nedostaneme vrátený tovar alebo nám neoznámite dôvod jeho odoslania.

Akým spôsobom mi vrátite peniaze?  
Priložte do zásielky informácie o čísle bankového účtu, na ktorý treba obnos poukázať. Pri dobierke si môžete ako formu vrátenia zvoliť aj nákupnú poukážku. Poukážka za vrátený tovar nie je termínovaná.

Je možné tovar vymeniť? 
Výmena tovaru za iný produkt alebo veľkosť nie je možná. Ak vám zakúpené produkty nesedia alebo chcete iný produkt, tovar vráťte a zadajte novú objednávku.

Produkt bol poškodený/nesprávny. Kto uhradí náklady spojené s jeho vrátením?
Ak bol produkt chybný alebo poškodený, reklamujte ho. V prípade uznania reklamácie vám vrátime aj náklady na odoslanie produktu. 

Kedy sa dozviem, či ste moju reklamáciu uznali?  
Ak ste reklamáciu podali e-mailom alebo telefonicky, rovnakým spôsobom potvrdíme jej preskúmanie. Ak ste k reklamácii pridali doklad o vrátení a odoslali ho spolu s tovarom, jej stav už nepotvrdíme. Ak reklamáciu uznáme, skrátka vám vrátime peniaze. Ak máte otázky, týkajúce sa vašej reklamácie, kontaktujte zákaznícke centrum: info@tehotenskeleginy.sk  


Tabuľka rozmerov


Ako mám vybrať veľkosť?
Pri výbere veľkosti si pozrite našu Tabuľka rozmerov, kde nájdete podrobné informácie o tom, ako sa odmerať. Pozorne si pozrite fotografie produktu, zamerajte sa na jeho štýl a popis. (napr. oversize produkty majú voľnejší strih)


Objednávky


Ako si môžem objednať? 
Objednať si môžete v internetovom obchode

Keď pridám tovar do košíka, znamená to, že je zarezervovaný?
Pridanie produktov do košíka neznamená, že sú rezervované. Ak ich necháte v košíku dlhšie, môžu sa vypredať. 

Produkty dostupné na webe po pridaní do košíka už dostupné neboli. Prečo?
V košíku dochádza ku kontrole dostupnosti. Ak sa produkt po pridaní do košíka zmení na "nedostupný", nie je možné ho objednať, aj keď je zobrazený na stránke kategórie. 

Môžem objednávku zrušiť?
Objednávku, ktorá ešte nebola pripravená na odoslanie, môžete zrušiť. Kontaktujte zákaznícke centrum e-mailom: info@tehotenskeleginy.sk. Ak je v sklade objednávka už spracovaná, nebude možné ju zrušiť.  

Môžem už zadanú objednávku zmeniť? 
Zmeniť zadanú objednávku nie je možné. Pred potvrdením objednávky si skontrolujte správnosť všetkých údajov.

Ako zistím, čo je s mojou objednávkou?
O zmene stavu objednávky informujeme e-mailom.

Môžem objednávku po jej zadaní upraviť?
Úprava už zadanej objednávky nie je možná. Ak objednávka ešte nebola odoslaná, môžete ju zrušiť a zadať znovu so zmenenými údajmi. Za týmto účelom kontaktujte zákaznícke centrum: info@tehotenskeleginy.sk  

Je možné objednávku neprevziať? 
Ak si objednávku neprevezmete včas, bude nám vrátená. 


Zľavové poukážky


Ako získam zľavovú poukážku? 
Naši zákazníci dostavajú automaticky zľavovú poukážku pri svojej prvej objednávke, niektoré zľavové poukážky tiež môžete objaviť pri rôznych promo akciách s našimi partnermi, alebo obsiahnuté v rôznych časopisoch a publikáciach, či dokonca na webe.

Ako dlho platí moja zľavová poukážka? 
Zľavové poukážky majú rôzne termíny platnosti. Informácie o platnosti poukážky nájdete na samotnej zľavovej poukážke, alebo sa o jej platnosti informujte prostredníctvom nášho zákazníckeho centra e-mailom na adrese info@tehotenskeleginy.sk

Musím v košíku zadať zľavový kód zo zľavovej poukážky? 
Áno vždy, inak nebude možne poukážku uplatniť.

Môj kód nefunguje. Čo teraz?
Dôvody môžu byť rôzne, s najväčšou pravdepodobnosťou ide o nesprávny kód, jeho platnosť vypršala alebo už bol použitý (v prípade jednorázových kódov). Ak sa v košíku neobjavia informácie, ktoré príčinu objasnia, kontaktujte zákaznícke centrum.  


Produkty


Prečo produkt po pridaní do košíka už nie je dostupný?
V prípade že máme len niekoľko kusov z produktu, o ktorý máte záujem a je veľmi žiadaný aj ďalšími zákazníkmi, jeho dostupnosť sa môže veľmi rýchlo zmeniť. Preto sa stáva, že na webovej stránke je produkt dostupný, ak ho však pridáte do košíka, stav sa zmení a ukáže sa, že produkt je vypredaný. V košíku si dostupnosť overte ešte raz a dostanete najaktuálnejšiu informáciu. Myslite na to, že pridanie produktu do košíka neznamená, že je zarezervovaný. 


Kontakt


Ako môžem kontaktovať zákaznícke centrum? 
Zákaznícke centrum môžete kontaktovať tromi spôsobmi:

- vyplnením kontaktného formulára: tu
- písomne na e-mailovú adresu: info@tehotenskeleginy.sk

Aké sú úradné hodiny zákazníckeho centra?
Zákaznícke centrum pracuje:

- v pondelok-piatok: 9.00 - 18.00

- v sobotu: 9.00 - 12.00 

Nemôžem sa skontaktovať so zákazníckym centrom. Čo teraz 
Zákaznícke centrum pracuje: v pondelok - piatok: 9.00 - 18.00, v sobotu: 9.00 - 12.00.

Prosíme vás o pochopenie najmä v čase zvýšeného záujmu o nakupovanie, napríklad vo vianočnom období, kedy otázok môže byť viac.


Zásady ochrany osobných údajov


Čo znamená pojem cookies?
Súbory cookies sú malé textové súbory, ktoré sa do vášho počítača, tabletu alebo telefónu ukladajú pri návšteve webovej stránky. Majú široké využitie. Cookies používame na sledovanie obsahu vášho košíka, zobrazovanie naposledy prezeraných produktov a poskytovanie odporúčaní. Vďaka súborom cookies môžeme prispôsobiť našu webovú stránku vašim požiadavkam a zjednodušiť prehliadanie. Viac sa dozviete v našich Pravidlách Ochrana osobných údajov

Sú moje údaje bezpečné?
Uchovávame kontaktné údaje a ďalšie osobné údaje, ktoré nám poskytujete pri zadávaní objednávky. V našom internetovom obchode.